close

This is my first page to introduce what I am seeing now?
The reader follow my viewpoint with me and enter the journey like adventure.
Why do i use two different language ?
Because I hope foreigner also can understand .
I hope it will improve my Engligh .
And it's could archive my Dream.
What's my Dream ? I will discusse it later.

 

這是我的第一篇文章去介紹我所看到的世界.

隨著我的觀點陪同我進入彷彿冒險一般的旅程.

為什麼我要用兩種語言?因為我希望外國人也能理解.

我希望這也會增進我的英語能力.

並且完成我的夢想.


我的夢想是什麼?我晚點會介紹.

arrow
arrow
    全站熱搜

    MaxWell 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()